Oferta firmy
Regulamin
Przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu internetowego www.ideabhp.edu.pl Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z treścią Regulaminu.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
WWW.IDEABHP.EDU.PL
-
Postanowienia ogólne
-
Definicje
-
Rodzaj i zakres usług elektronicznych
-
Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
-
Warunki zawierania umów sprzedaży
-
Sposoby płatności
-
Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
-
Gwarancja produktu
-
Tryb postępowania reklamacyjnego
-
Prawo odstąpienia od umowy
-
Własność intelektualna
-
Postanowienia dotyczące przedsiębiorców (B2B)
-
Postanowienia końcowe
-
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep internetowy działający pod adresem www.ideabhp.edu.pl prowadzony jest przez Magdę Majewską wykonującą działalność gospodarczą pod firmą Idea BHP Magda Majewska wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres miejsca wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Bystrzejowice Pierwsze 107, 21-050 Piaski, NIP: 7122902500, REGON: 360065147, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@ideabhp.edu.pl, tel. +48 536 843 758.
-
Sklep www.ideabhp.edu.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.ideabhp.edu.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
-
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.ideabhp.edu.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
-
Sklep www.ideabhp.edu.pl prowadzi sprzedaż detaliczno-hurtową Produktów, za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski oraz w innych krajach Unii Europejskiej.
-
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
-
Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
-
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
-
Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
DEFINICJE
-
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.ideabhp.edu.pl umożliwiający utworzenie Konta.
-
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.ideabhp.edu.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
-
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
-
REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
-
SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.ideabhp.edu.pl
-
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Magda Majewska wykonująca działalność gospodarczą pod firmą Idea BHP Magda Majewska, Bystrzejowice Pierwsze 107, 21-050 Piaski, NIP: 7122902500, REGON: 360065147.
-
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
-
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
-
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
-
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
-
NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
-
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
-
zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
-
prowadzenie Konta w Sklepie,
-
uczestnictwo w szkoleniach e-learning (szkolenia on-line)
-
korzystanie z Newslettera.
-
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
-
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 lit. a), b) oraz d) Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
-
Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w rozdziale III pkt. 1 lit. c) Regulaminu przez Usługodawcę jest płatne. Usługa Elektroniczna polegająca na uczestnictwie w szkoleniu e-learning jest udostępniana na 30 dni od daty otrzymana maila z dostępem do szkolenia w platformie.
-
Cennik opłat za uczestnictwo w szkoleniu znajduje się na stronie Sklepu w zakładce szkolenia.
-
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na uczestnictwie w szkoleniu e-learningowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zakończenia szkolenia, upływu terminu, o którym mowa w punkcie 2 niniejszego rozdziału albo rezygnacji ze szkolenia przez Usługobiorcę,
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
komputer z dostępem do Internetu,
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
przeglądarka internetowa,
-
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
-
-
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
-
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
-
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
-
W celu złożenia Zamówienia, Klient jest zobowiązany do rejestracji Konta w Sklepie.
-
Zamówienia można składać:
-
poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.ideabhp.edu.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ideabhp.edu.pl
-
telefonicznie pod numerem: 536 843 758.
-
Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od ….. do ….. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. ……, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży.
-
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta, Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
-
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
-
oświadczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
-
pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
-
niniejszy Regulamin.
-
-
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 7 lit. b) zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
-
-
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT).
-
SPOSOBY PŁATNOŚCI
-
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
-
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
-
płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności.
-
W przypadku płatności przelewem, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer
47 1050 1953 1000 0092 0347 6016 (ING Bank Śląski S.A.) Idea BHP Magda Majewska, ul. Bystrzejowice Pierwsze 107, 21-050 Piaski, NIP: 7122902500 . W tytule przelewu należy wpisać nazwę firmy zamawiającej szkolenie. -
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
-
Klient zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży, a najpóźniej w terminie do … Dni Roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
-
Produkt zostanie udostępniony dopiero po jego opłaceniu.
-
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
-
Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
-
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ideabhp.edu.pl
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
-
Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
-
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
-
GWARANCJA PRODUKTU
-
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Okres gwarancji dla Produktów wynosi 14 dni kalendarzowych i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu (w tym dostępu do dokumentacji) do Klienta.
-
Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu (faktura VAT).
-
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
-
Reklamacje z tytułu rękojmi:
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
-
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ideabhp.edu.pl lub pisemnie na adres: Bystrzejowice Pierwsze 107, 21-050 Piaski.
-
W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
-
Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Bystrzejowice Pierwsze 107, 21-050 Piaski.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
-
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ideabhp.edu.pl
-
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
-
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
-
Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy